Ilmaiset toimituskulut kaikkiin yli 80€ tilauksiin!

Toimitus ja Palautuskäytäntö


Verkkokauppa

Revohka.fi (y-tunnus 3186318-3) myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Jos et ole tyytyväinen saamaasi tilaukseen, ota meihin yhteyttä. Revohka-sivustolla teemme parhaamme varmistaaksemme, että asiakkaat ovat 100-prosenttisesti tyytyväisiä meiltä ostamiinsa tuotteisiin.

 

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassalla. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.

Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Klarna Oy 2247127-6 yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa.

Klarna Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Maksutavat

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Kun käytössäsi on oman pankkisi antamat käyttäjätunnukset ja olet maksamassa nettiostoksiasi, siirryt verkkokauppamme sivuilta hetkeksi omaan pankkiisi ja maksat valitsemasi tuotteet suoraan omalta tililtäsi turvallisesti.
 

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. 

 

Toimitustapa ja -kulut

Toimitusaika

Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 2-5 arkipäivää. Tarkemmat ajat ilmoitetaan tuotevaihtoehtojen yhteydessä. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan verkkokaupan etusivulla.


Mikä on palautusaika?

Voit palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa siitä, kun olet saanut sen meiltä.

Kuinka kauan palautuksen saaminen kestää?

Täysi palautus maksetaan käyttäen samaa maksutapaa, jota asiakas käytti. Kun olemme vastaanottaneet palautuksen, tarkistamme, että tuotteet ovat alkuperäisessä myyntikunnossaan, ja suoritamme palautuksen. Huomautus: Useimmat rahoituslaitokset tarvitsevat keskimäärin 3-5 pankkipäivää hyvityksen käsittelyyn.

Mikä on toimituskuitti?


Saat sen postin edustajalta, kun palautat lähetyksen. Säilytä se aina - se on todiste siitä, että olet palauttanut tilauksesi.


Tuotteeni on vahingoittunut, mitä minun pitäisi tehdä?

Jotta voimme auttaa sinua nopeimmin, liitä mukaan pari kuvaa, joissa näkyy tuotteen huonolaatuinen tai vaurioitunut osa. Optimaalisin kuva on tasaisella pinnalla hyvässä valaistuksessa, jossa etiketti ja vika näkyvät selvästi. Käytämme näitä tietoja auttaaksemme sinua tilauksen kanssa ja estämään virheet tulevaisuudessa.
(Jos olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä 4 viikon kuluessa tuotteen vastaanottamisesta).


Voinko palauttaa tuotteeni ottamatta teihin yhteyttä?


Ei, sinun on otettava meihin yhteyttä ennen palautuksen lähettämistä, sillä palautusosoite voi vaihdella sen mukaan, mistä tilauksesi on peräisin.


Pitääkö minun maksaa palautuslähetykseni?

Kyllä, kaikki asiakkaat ovat vastuussa palautuksen toimituskuluista. Suosittelemme, että lähetät palautettavat tuotteet siten, että voit seurata paketin kulkua, sillä emme voi vastata kadonneista palautuksista.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa vaihto- ja palautusehdoissa mainituille tahoille. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


Miten voin ottaa teihin yhteyttä?

Voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@revohka.fi. Takaamme vastauksen 24 tunnin kuluessa ja autamme sinua mielellämme.

Revohka.fi:n asiakaspalvelu:

info@revohka.fi 

 

Vim Digital Oy 

3186318-3

Runeberginkatu 25 a 25 

00100 

Helsinki